Australia here I come - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Moniek Zwienen - WaarBenJij.nu Australia here I come - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Moniek Zwienen - WaarBenJij.nu

Australia here I come

Blijf op de hoogte en volg Moniek

25 Oktober 2013 | Nederland, Bergum

Hi mates,

Hier is hij dan, mijn eerste reisverslag.
Op deze site zal ik updates maken over waar ik ben en wat ik doe. Altijd leuk voor het thuisfront ;)

Het is bijna zover, de grote reis gaat beginnen.
Op 6 november vertrek ik met een groep reisgenoten via Londen en Dubai naar Sydney. Dan gaat het beginnen, dan ga ik voor 6,5 maand naar Australië :)

Ik heb bijna alles al klaar. Om te beginnen heb ik mijn ticket, visum en paspoort binnen. Dat is een goed begin ;) Verder heb ik al een backpack, camera en een ipad mini. Nu moet ik alleen mijn reisverzekering nog afsluiten, feestje geven en tas pakken. Dat laatste wordt nog een hele opgave denk ik, aangezien ik voor 4 weken zomervakantie al mijn halve kledingkast mee wil, haha.

Ik reis met een organisatie, activity international. Via deze organisatie heb ik mijn groepsvlucht en mijn eerste week in Sydney geboekt. Altijd fijn als je er niet helemaal alleen voor staat ;)
Met de andere reisgenoten heb ik al contact via facebook en whatsapp, heel leuk om elkaars verhalen te horen.
Zo komt 6 november wel heel dichtbij en is het toch ook wel spannend!

Tot snel!

liefs,
Moniek

• 01 November 2013 - 13:13

Ome Nico:

Dit is al een leuk begin.tot morgen

• 02 November 2013 - 20:28

Tialda:

Leuk en spannend Moniek! Geniet nog van je voorlopig laatste dagen met je Familie en vrienden <3

• 13 November 2013 - 21:16

Ome Nico:

Hallo lieve Moniek eventjes maar ,is de heenreis allemaal goed gegaan ondanks je zo ziek geweest ben( hebben we vernomen van ma&pa)we hopen van wel.trouwens wat was dat kaartje mooi wat we kregen van jouw als dank,ik moest even een traantje weg vegen toen ik het las en je foto zag harstikke leuk,Moniek veel liefs en geniet maar in sidny

• 13 November 2013 - 21:55

Omenico:

Sydney sory,ik dacht al je zegt maar je schrijft het niet zo.groetjes omenico