Nieuw Zeeland!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Moniek Zwienen - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Moniek Zwienen - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland!!!!

Blijf op de hoogte en volg Moniek

24 Februari 2014 | Australië, Melbourne

Hee allemaal,

Hier even een kleine update deze keer ;)

Het avondtuur van Nieuw Zeeland gaat bijna beginnen! Donderdagmorgen vertrek ik samen met Rutger naar Auckland om Tim een dag later daar te ontmoeten. Dan vertrekken we die dag erna met de bus naar de eerste stop. We hebben een buspas gekocht die ons rondrijdt door heel Nieuw Zeeland. Onderweg stopt de bus bij bepaalde plaatsen en kan je daar activiteiten gaan doen/ bekijken. Een aantal activiteiten hebben we hier in Melbourne al gepland. Zo gaan we skydiven van 15.000 feet ( zo'n 4,5 km), bungeejumpen van een van de hoogste plekken op de wereld, Tim en ik gaan met een swing (aan een touw heen en weer slingeren, de hoogste ter wereld!), abseilen van een waterval en vervolgens met een opblaasbare band door een grot dobberen waar allemaal lichtgevende wormpjes zitten, met een helikopter naar een gletsjer vliegen en dan daar zo'n 2 uur rondlopen en zwemmen met dolfijnen. Klinkt toch best gaaf? :)
Melbourne is een super leuke stad en ik heb het hier heel erg naar mijn zin gehad, maar ik ben blij dat ik nu weer verder ga reizen. Daarvoor ben ik tenslotte hierheen gekomen.
Mijn tas inpakken wordt wel een klein probleempje denk ik, aangezien ik hier wel het een en ander gekocht heb, haha. Zoals het nu lijkt past, ondanks dat ik al een korte broek en 2 hempjes heb weggegooid, niet alles in mijn tas, maar dat komt wel goed! ;)

Dikke kus vanuit Melbourne



  • 25 Februari 2014 - 14:46

    Piet En Foekje:

    Hoi Monica,

    veel plezier in Nieuw Zeeland, moet heel erg mooi zijn daar! kus uit Fryslan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2014

The East Coast

16 April 2014

The Outback

01 April 2014

Nieuw Zeeland!! :)

24 Februari 2014

Nieuw Zeeland!!!!

27 Januari 2014

Melbourne
Moniek

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 13621

Voorgaande reizen:

13 November 2006 - 14 Mei 2022

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: